how i styled: heavy duty winter boots

Botinhas de neveeee! Confesso para vocês que eu neguei elas por muito tempo! O principal motivo foi porque eu nunca conseguia achar uma "bonita". #hehehe Mas, depois que minhas botas "fashion" ficaram acabadas por causa da neve, e os dedos dos meus pés congelaram, eu resolvi que estava na hora de repensar e pesquisar. #hehehehe
   
Encontrei uma bem fofa na Ralph Lauren, e semana passada(até postei no insta! @blogdacarols) montei uma produção que achei que valei postar aqui para vocês como inspiração! 


blusa/shirt- j.crew(semelhante/similar) | colete/vest- fashion by bobbi (vintage) | pashmina- cornblooms | jeans- j brand(semelhante/similar) | botas/boots-ralph lauren  

ENGLISH VERSION: 

I'm not going to lie, I neglected heavy duty winter boots for a realllly long time. Main reason was because I could never find a pair that was "fashionable" enough. But, after my normal boots got ruined by the snow, and my toes nearly froze to death, I decided that it was time to rethink things, and do a little research!   

I came across Ralph Lauren's Quinta boots one day while walking through Macy's Hilldale , and it was kinda love at first sight! Not too heavy duty looking, but heavy enough to keep my feet warm! #lol 

Comments

Instagram