christmas look

Estou merecendo muitos zeros (e um beliscão) pela falta de posts nesse blog! #tsktskcarols E não é que eu desistir da vida de blogueira, mas o meu olhar/vida mudou muito(tipo, radicalmente!) desde que me mudei para Madison. Mas, 2015 está praticamente aí, e um dos meus goals para ele, é dá mais atenção (uma reforma também!) para esse meu amado blog!

Bom, hoje queria compartilhar o look que eu usei no Natal! Passei ele no interior do estado de Nova Iorque na casa da minha mãe. A programação era ficar na sala mesmo, então, queria uma coisa super confortável, mas que com um saltão ficava arrumado! 





look/outfit-

suéter/sweater- feito á mão/handmand | saia/skirt- herchcovitch;alexandre | puffer-dkny | salto/heels-prada 

gostaram do look?!

P.S. FELIZ ANO NOVO! :)

ENGLISH VERSION:

I know, it's been over a month since my last blog post! And it's not that I've given up on blogging #farfromit, but ever since I've moved to Madison, my vision of fashion(thanxs shopbop!)/personal life has changed radically! Anyway, 2015 is right around corner, and one of my new years resolution is to give this beauty a little more attention! 

As far as today's post goes, it's what I wore on Christmas Day! I spent it in the country side of New York state at my moms house! Since we weren't doing much, as a matter of fact, all we did was hangout in her living room!  I decided to put together an outfit that was comfortable, but if threw on a pair of statements heels, it would look like I actually tired!

like the look?!

P.S. HAPPY NEW YEAR! 

Comments

Instagram