Carols na Glamour Brasiiillllll

Quem me acompanha nas redes sócias(@BlodaCarols) sabe que umas semanas atras, meu look foi selecionado para participar do concurso #ComunidadeGlamour da edição de setembro (a.k.a a mais importante do ano!) da revista Glamour Brasil. Durante cinco dias, vocês e minha família votaram tanto, que acabou que eu ganhei! #obrigada #obrigada 

Gente, vocês não tem noção em como meus parentes se empolgaram, meus dois irmãos então?! Nossa, um deles até ficou sem data no celular ! #kkkkkkkk Muito gostoso receber SMS/ligação falando que eles estavam votando loucamente, e que ficaram de plantão vigiando! #memateiderir #liiindosss 


Bom, queria agradecer de novo a todo mundo que tiraram um pouco do seu dia para votar, e espero que vocês realmente curtiam o look! Eu pessoalmente acho ele lliiindooo ;) 

E by the way, não postei por aqui porque pensava que o concurso era apenas dois dias!

créditos do look/ outfit credits :

vestido/dress- clover canyon | botas/booties-rag& bone | blusa jeans/jean shirt- AG adriano goldschmied | brincos/earrings- anna beck | anel/ring- lulu designs | pulseiras/bracelets-chan luu 



fotos:reprodução


ENGLISH VERSION: 

Every week, a group of editors from Glamour Brasil hand picks 10 looks that have been e-mailed in, to participate in their weekly outfit of day contest, #ComunidadeGlamour . If you follow me on any of my Social Media (@BlogdaCarols) you know that a couple of weeks ago, my outfit was chosen to compete for a spot on the September Issue edition! For five loooong days, a lot of you voted an INSANE amount of times (This month had about 80,000 votes in total!), that I ended up winning! 

I had never participated in this type of contest before, and one of the best things about it, was seeing how my family(especially my two brothers!) got into it. I'd never thought I'd receive text messages/phone calls about voting battles! #firsttimeforeverything For anyone that took a little time out of there day to vote, THANK YOU SO MUCH! :) And I really hope that you guys did like my outfit!     

Comments

Instagram