NEW IN

Uiiaaaa! Está mais do que na hora que esse blog seja atualizado com dicas de maquiagem! Tenho muito coisa bacana para compartilhar, então não vou enrolar, e vamos logo para as dicas! 


1. The Big Easy BB Cream- Benefit(não encontrei na Sephora Brasil) : Acreditam ou não, mas esse é o meu primeiro BB Cream! Enrolei que só para comprar um(Deve ter até ZZ cream hoje em dia! Rsrs!)Mas esse dá Benefit é maravilhoso! Super light, e tem uma cobertura natural linda. 

2. Erase Paste - Benefit(não encontrei na Sephora Brasil): Ainda sou loucamente apaixonada pelo corretivo da cle de peau, mas resolvi que estava na hora de experimentar um novo! Estou amando esse dá Benefit, ele tem uma cobertura bem forte, mas é super light na pele. 

3. Perfect Luminous Creamy Foundation- Dolce & Gabbana(O meu é cream 80): Meninas, deve ter uns 2 ou 3 anos que essa base estava na minha wishlist! Nunca queria comprar ela online porque como é base, eu tenho um pouco de medo de não acertar a tone. Mas, agora quando estava em Miami, passei na Saks do Bal Harbour,achei e comprei! Ela é perfeita mesmo, pensa em uma cobertura flawless!

4. Amplified Ruby- Pedro Lourenço para MAC(esgotado no site): Fique feliz dá vida quando vi que Pedro Lourenço ia lançar uma coleção para MAC. Amo seu trabalho como estilista, e tinha certeza que a parceria ia ser show! Quando estava em Fortaleza, passei na MAC do Iguatemi, e testei todos os batons dá parecia. Esse foi o que mais combinou com minha pele, infelizmente o nude ficou horrível, e os outro tones  eu não gostei muito! Ele é um vermelho forte, mas não chega ser aquele vermelho cheguei! Estou amando para o meu dia dia! 

5.Hush Frost-Pedro Lourenço para MAC(esgotado no site): Outro produto da parecia entre MAC e Pedro Lourenço que eu estou amando! Dizem que ele é de multi-uso, mas eu mesmo estou usando como um iluminador! Super suave, e completa o make de cara lavada muito bem! 

6.Gentle Monica(não encontrei no site)- Dolce & Gabbana: Como odeio tomar sol, e sou pálida como palmito, encontrar um batom nude para mim é difícil! Esse Gentle Monica da coleção Voluptuous  foi um milagre! Pensa em um batom perfeito! Nossa, completamente viciada nele!     


Amplified Ruby- Pedro Lourenço para/for MAC


Gentle Monica-Dolce & Gabbana

ENGLISH VERSION: 

It's been a while since I've shared some make up tips with you ladies! These are some of the most recent product that I've purchased, and have quickly become favorites!

1. The Big Easy BB Cream- Benefit- Believe it or not, this is was actually my first BB Cream! I don't know why it took me so long to get one! Anyway, I got it at Sephora here in Madison, and it's been nothing but happy days! It has a perfect natural coverage, and is super light on the skin. 
  
2. Erase Paste - Benefit- As much as I'm still madly in love with my cle de peau concealer, it was about time that I gave another brand a chance. Other then having a great price point, the erase paste has a strong coverage(you really can use it all over your face!) and doesn't feel heavy on the skin. 

3. Perfect Luminous Creamy Foundation- Dolce & Gabbana(My tone is cream 80)- It has literally been 2 to 3 years, that I've been trying to get my hands on this foundation. They have it online, but I'm kinda really picky with buying foundations that I haven't tried personally. During my quick trip to Miami, I stopped by Saks in Bal Harbour, and finally found out my tone! I can't stress enough on how amazing the coverage is, it's a bit heavy on the skin, but it leaves it flawless! 

4 and 5. Amplified Ruby and Hush Frost (sold out)-  Pedro Lourenço for  MAC- I was so excited to see that MAC decided to do a collaboration with a Brazilian designer! I'm a huge fan of Pedro Lourenço work, and knew that nothing but great products would come out of this capsule collection. I instagrammed a photo of me wearing the amplified ruby, and said that it was sold exclusively in Brazil, I don't why I thought it was, but it's not, it's available worldwide! Both the lipstick and the Hush Frost, which is said to be multi use product, I'm personally using it as a illuminator, are great products for anyone that wants a minimalist pop in a clean face look. 

  6..Gentle Monica(wasn't on the site)- Dolce & Gabbana: Since I'm so pale, it's really difficult to find a nude lipstick that doesn't make it look like I have something weird on my lips.The Gentle Monica from the Voluptuous collection was a perfect match, such a fresh tone. 

Comments

Instagram