beauty! #fortaleza


Vamos para os detalhes do meu make e penteado que usei no casamento do meu irmão!?! Descobri o salão Mulher Cheirosa no Instagram! Quando Cams do Garotas Estúpidas estava em Fortaleza(Lá em abril ou maio!) aproveitei e perguntei nos comentarios dela, qual salão as seguidoras dela recomendavam! Pesquisei, e o Mulher Cheirosa foi o que eu mais gostei. Fui atendida pela Samila Rocha, e só tenho elogios para falar sobre o trabalho dela! Na verdade, o salão em geral! Fui MUITO bem atendida, e só fique aprendida em não ter voltado para fazer mais cosias! #carolsrecomenda 


A inspiração para o cabelo e a maquiagem , era mais ou menos a mesma da produção do vestido, queria uma coisa delicada, mas como o vestido permitia, queria ousar em certa partes.  



Amei demais o resultado! E sem comentar que ele durou forever


Selfie de 6 horas da manhã/6AM selfie!

ENGLISH VERSION:

I found out about the salon Muher Cheirosa through Instragram! One of my favorite bloggers, Camila, from Garotas Estupidas, participated in a store launch party in Fortaleza! I took advantage of the event, and asked her followers, which one they recommend. Mulher Cheirosa is really a womens paradise! Other then having amazing customer service(they really do EVERYTHING possible to please you and make you feel right at home), the salon offers every type of aesthetic treatment you can think of! I really regret not going back and trying out some of their spa treatments! 


  I did both hair and make up with Samila Rocha, and as you can see, everything turned out impeccable! The inspiration for the duo, was the same the as the dress. I wanted something delicate and elegant, but that had a young and fresh touch to it.

what did you guys think, like it?! 

Comments

Instagram