coachella style!

Confesso para vocês que hoje em dia, eu não sou muito fã de festival de musica's não! Quando eu era mais nova(Sim, quando eu era mais nova) eu até tinha mais vontade e curiosidade. Mas hoje em dia, dificilmente um festival me interessa! Tenho certeza que nessas últimas duas semanas, vocês escutaram falar sobre o Coachella Valley Music and Art Festival a.k.a Coachella (haha). Ele acontece na cidade de Indio na California, e tem a duração de 3 dias(o final de semana) durante duas semanas. E o que despertou minha curiosidade em pesquisar um pouco mais, foi a quantidade de looks caprichados que são/foram desfilados durante o festival e seus parties! 

Desdobrei que seu line up também é nada mal, na verdade ele me deixou bem besta! #hehe Você realmente tem um pouco de tudo! De Empire of the sun, Pharrell Williams, Foster for the people, Alesso, Outkast e até Pet Shop Boys! (Quem não ama, what have I done to deserve this!?


Esse outro detalhe até criou um pouco de polemica, mas quem acompanha a queen brasileira da Coachella, Alessandra Ambrosio no instagram, viu que ela e uma das suas amigas levarem suas filhas, que se eu não me engano, Anja(filha de Alessandra) tem 5 anos de idade! Não acho bad parenting, mas sim good parenting, porque se você ver que o lugar tem uma energia positiva e moda boa, porque não? 







 fotos:reprodução 

ENGLISH VERSION:
I know it sounds funny when I say this, but when I was younger, I was a lot more curious with music festival's then I'am these day's, I really just feel like their all the same. Most of you have probably heard, or seen some type of news on Indio California biggest event of the year, Coachella Valley Music and Art Festival, or simply know as, Coachella in these past two weeks. The festival is a total of six days, and is divided into 2 weekends. What arouse my curiosity into looking a little more into the festival and it's numerous parties, was the amount of inspirational street style looks that celebs(huge amount of them too!) and coachelars displayed for everyone's eye's to see! #talkabouteyetherapy I soon discovered that their line up wasn't half bad, and was actually...pretty amazing. From Empire of the sun, Pharrell Williams, Foster for the people, Alesso, Outkast to even Pet Shop Boys! 

Another detail that made me want to rethink, was the fact that Brazilian Coachella Queen Alessandra Ambrosio and friend, took their 5 year old something daughters to the festival. I know some of you might think it's bad parenting, but I actually think it's good parenting, I mean, if you see a place has a positive energy and good fashion sense, why not?  

Comments

Instagram