O PAR PERFEITO!

Calça jeans é igual um salto preto, quanto mais MELHOR. Esses três pares abaixo são os meus it jeans/te quero mucho dessa estação. Na verdade, esse da R13 já anda na minha lista de desejos desde deus sabe quando. O problema é que eu sou muito pão dura, então quando o paycheck chega, acabo economizando ou investindo gastando em outras coisas, e ele acaba indo lá para baixo na lista de cozitas para comprar. Agora, um que eu não pude discutir comigo mesmo, era esse da Levis Red Tab, além de estar com um preço bem lindo na promo, Levis é Levis. Não vejo a hora de fazer um high-low com esse clássico. O The Nikki Relaxed Skinny Jeans by AG Adriano Goldschmeid, é o tipo de par de jeans que não tem como não querer ele. A cor é versátil, e ele tem uma pegada tão simple chic, dificil não sonhar com ele deitado no meu armário. 
 

1. AG Adriano Goldschmeid-The Nikki Relaxed Skinny Jeans | 2. Levi's Red Tab-Denim Pants | 3. R13 Slouchy Skinny Jeans   

UPDATE(01/16/2014): Meninas, a calça chegou e ficou MUITO pequena em mim. Comprei tamanho 27, tipicamente sou 25 ou 26, mas eles recomendaram comprar um tamanho maior. Devolvi a calça, e achei melhor investir em outra.   

ENGLISH VERSION:

I'd like to think that jeans are kinda like black heels, the more you have, the better. One pair can always tell a good story, but two or three pairs? Then you have a whole book of good tails. The jeans above are my it jeans/ I would love to see you laying in my closet of the season. To be honest, those R13 jeans have been in my wishlist for months now! It's really just a matter of time months before I stop being such a penny-pincher, use my SHOPBOP freelance discount, and invest in them. #LOL A pair that I couldn't say no to, was the Levis Red Tab Denim Pant's! Other then being on sale with a very beautiful price on Yoox, Levis are Levis! Can't wait to do a high-low production with these babies! And as for the AG Nikki Relaxed Skinny Jeans, just the perfect casual chic skinny jeans.

UPDATE(01/16/2014): I received the Levi's jeans this past week, and unfortunately they were WAY to small on me. :-(  LOOX recommended I buy a size larger then my actually size, I got a 27, since I'm typically a 25 or 26 but it didn't even come close to closing :( I returned them, and thought it was better to look for another pair. 

Comments

Instagram