3 PRODUTOS: CABELITOS!



Esse post era para fazer parte do CABELITO NOVO, mas achei que ficou comprido demais! Então, resolvi dividir! Bom, já que estávamos falando sobre cabelos, achei bacana compartilhar 3 produtos que estão fazendo toda diferencia no meu! Começando pelo shampoo e condicionador da linha BE CURLY da Aveda! Vai fazer um ano em Janeiro que eu estou usando a linha. Normalmente, meu cabelo fica enjoado depois de 3-5 meses de uso do mesmo produto, mas até hoje essa dupla anda fazendo milagres. Para quem não conhece, a Aveda é uma marca que maioria dos seus ingredientes são naturais e orgânicos. Eles são produtos extremamente light e uma delicia de usar no cabelo! Recomendo para todas enroladas e não enroladas! 

Segundo, temos o Monoi Oil e Hair Smoothie da Carols Daughter ! Descobri sobre a marca em mais umas das minhas aventuras na Sephora. Resolvi experimentar ela, porque ela é uma marca que foi criada especificamente para cabelos cacheados. O Monoi oil é como o Argan oil da Moroccan Oil. Eles acabam sendo diferente por causa do seu processo de criação. Sendo 100% sincera, não tenho um favorito em relação os dois, ambos são fantásticos! Agora um que eu realmente tenho preferencia, e que  percebi que fez uma diferencia no meu cabelo, é o Hair Smoothie! Ele é um tipo de hidratante, uso ele uma vez por semana, e até naquela parte chatinha (a superior), ele faz milagres. Muito bom mesmo! 

ENGLISH VERSION:

I was going to recommend these three products on the CABELITO NOVO post, but it seemed like it would be way too much information all at one. I've been wanting to tell you guys about these products for a while now. They really have been doing some serious miracles to my hair! Starting of with my favorite Shampouuu and Conditioner ever! The BE CURLY LINE by Aveda! My biggest thing when I was looking for a new S&C was that I wanted something extremely LIGHT. My hair tends to get very acomodaded to certain products after 3-5 months of usage, so when I ultra passed that line (I've been using it for almost a year now) and it still had a lot of spice. I realized this duo was the perfect match. I just love how it's so light weighted but has such a big impact. My hair feels so fresh after I wash it.

Ever since the Moroccan Oil fever, I really haven't used any other types of Oil's or Hydration's Creams on my hair. I discovered about Carols Daughter on one of my adventures at Sephora. The thing that made it stand out to me, was the fact that it was a brand created especially for women with curly hair. I ended up getting the Monoi Oil and the Hair Smoothie. The Monoi oil is just like the Argan Oil from Moroccan Oil. They're both targeted to do the same thing, but there difrente because of how they're made. Between the two, I really don't have a favorite! Both do amazing work. As for the Hair Smoothie, one of the best hydration creams I've ever used. My hair just reacted so well to it. It's a lot fuller, smoother and really just looks healthier. Absolutely love it! 

Comments

Instagram