A A A M A N D O ! A M A N D O !

    

Dior Airflash Spray Foundation | Anastasia- Brow Wiz | Bandage Cara Sandals-Alexander Wang | Big Eyes By Maybelline | Got 2b Powder'ful Volumizing Styling Powder | Nailrings- H&M( Não encontrei no site/They didn't have it on the site! ) 

Depois de ter me decepcionado com um lápis de sobrancelha de apontar, resolvi apostar em um mecânico. O Brow Wiz da marca Anastasia anda sendo meu novo queridinho! Descobri sobre ele quando estava futucando a loja da Sephora aqui em Madison. Além de ter um efeito bem natural(Detalhezinho que eu AMO), ele é bem pratico. Nada de tricks! Outra maravilha que eu descobri esses dias é o Volumizing Styling Powder da got 2B! (Vi uma das hair stylist usando no ShopBop!) Um problema que vocês iam imaginar que eu não ia ter, é falta de volume no meu cabelo! Pois é meninas! Como minha raiz é lisa que só, acabo tendo falta de volume na parte superior. A maravilha desse pó é que ele criar esse volume e deixa ele lá por horas! Perfeito para quem tem cabelo liso e quer um efeito messy sexy. Fique meio resistente na hora de comprar essa base Airflash da Dior. Também confesso que demorou um pouco para eu pegar a mania de usar ela(Questão de proporção). Mas o resultado é um pele impecável, que com certeza vale a pena a mini dor de cabeça e os segundos de pânico. 

ENGLISH VERSION:

LOVVIINNG IT! 

After being extremely disappointed with sharpening eyebrow pencils, I thought I'd give the mechanical one's a try! I discovered Anastasia's Brow Wiz while wondering around Sephora here in Madison.  Other than giving your eyebrows a natural look(Small little detail that I just love!) , it's very practical and easy to apply. No tricks or mini heart attacks. Different from Dior Airflash Foundation. I mean, don't get me wrong here you do end up with an amazing porcelain skin. But the process of getting that flawless skin is kindaaa tricky! But once you go threw the tiny myocardial infarction, you'll be questioning yourself on how you lived your life without this product. lol Another product that I'm questing myself on how I lived my life without it is the got2b Powderful Volumizing Styling Powder! I know this is a bit of a surprise, but my hair does suffer from lack of volume! Wait, what?! Yes, ladies! Since my roots are straight, the top mid part of my hair is not very volumizing! Luckily, this white sparking powder does just that! A tab on the roots, some hair shake and I have fulness!

Comments

Instagram