Quero me jogar no minimalismo!

Como assim Carols? Você vivi falando que o maximalismo é vida! lol ADORO quando um estilista me surpreende com a simplicidade! Assistindo o desfile do Vitorino Campos, fique completamente besta, foi uma elegância e simplicidade tão encantadora, que normalmente, eu fico imaginando em como eu podia mistura as peças, mas nesse caso, no thanxs amigo! Queria usar elas bem daquele jeito mesmo! kkkkkkkk 



Está meio difícil escolher minhas peças favoritas, eu gostei de praticamente tudo! As saias minis, as blusas com um volume nos ombros, os vestidos com a silhueta mais para baixo!(Lembra que eu comentei desse modelo!?!) Achei a proposta dele muito bacana para o Inverno! Peças ultra femininas, mas com um toques bem moderno. A cartela de cores também estava lindíssima! Tinha uns tons de metálicos bem ousados, mas em grande maioria eram um metálico com uma tonalidade bem clássica.



Simplesmente um desfile SHOW! ADOREIIIIII!
FOTOS: Reprodução
ENGLISH VERSION:

It's no news to you guys that I think that maximalismo is so much cooler than minimalism when it comes to Runway Shows, but they're certain times where I gotta admit, minimalist show are pretty amazing! Me admitting this kinda stuff doesn't really happen quite often, just kidding, it does! But, the  problem I have with a lot of minimalist collections, is just that they don't talk with me. I don't know, I always find them so quite. So, when I do see a minimalist collection that does communicate with me and my fashion buds, it's a touchdown amigos! AND YESSS! That did happen with Vitorino Campos Winter 2013 collection! Everything was so simple and naturally elegant. To be honest with you guys, I didn't even get the chance to talk, I was to busy drooling! From the super cute mini skirts, to the shirts and sweaters that had volume on their shoulders, the Demure drop waist dresses with the flippy hem , were just all so enchanting! Another thing that I absolutely loved, was his color chart! Loved how he had the classic metallic's and the more wild metallic color tons! Such an awesome proposal for winter! 

Comments

Instagram