Tropical OverLOAD!

Nunca usei tanto colar como eu usei ontem kkkkkkkk! Contando os que não são colares, mas foram usado como um, foram um total de 8! Fui para um jantar na casa de uma amiga super querida minha, e aproveitando que meu look estava bem básico e nada de colorido, achei super bacana fazer esse overload! Apesar de estar usando uma mega overdose de colares, achei que o resultado ficou um maximalismo bem tranquilo!  Já que as outras peças me deixaram meio apagada, os colareis me salvaram total! hahhahaha Olha o resultado! 


FOTO: Stahel Bianchi 

Blusa/Top-BCBG
Short-Ralph Lauren 
Salto/Heels-Guapa Loca 
Cinto/Belt-Forever 21

Agora um zOoM zOoM no mix!


Brincos/Earrings- Forever 21 
"Colar Preto"/Black "Necklace"-Tecido/Leftover fabric(lol)
Colares azul/Blue Necklaces-Feira no Rio/Local fair in Rio 
"Colar"prateado(é um cinto)/Silver "Necklace"(It's a belt)-Liz Claiborne 
Colar Marfin Vegetal(O do meio) /Marfin Vegetal necklace(the one in the middle)-Suzana Rodrigues(descobri o nome!/Finally found out her name) 
Colar por fora(Que na verdade são três misturado)-The necklace on the outside(Which is actually 3 of the same necklace mixed)-Marizeta Neves  

UFAAAAAAAA! 

ENGLISH VERSION:
 Yesterday I decided to do a huge necklace overload! It was a total of 8!(Including the ones that are not really necklaces but were used as one) I went to a dinner party at a really good friend of mines house, and I really just wanted to do something fun! The necklaces on the outside are my latest purchases(their 3 mixed together) and other than getting them for a really good price, I bought them in a local shop here in Brasilia from this lady that was selling them from a table!! Talk about great findssss! lol

Comments

Instagram