Look number 2! Temporada IESB!

Para quem não leu o último post, eu comentei que ontem na Temporada do IESB, ia ser o desfile da minha turma! Eu até fiz um post sobre o projeto de uma amiga minha?! (AQUI!) Também só lembrando, que o meu acessório não foi desfilado, amei minha ideai, mas resultando final....não! lol Bom, já que o projeto era um acessório de cabeça, e eu achei que minha turma arrasou na criação, resolvi fazer uma homenagem! kkkkkkkkk Basie meu look em um chapéu que eu ganhei recentemente da minhas moms! Ele é a coisa mais fofa do mundo, e achei que o resultado da produção ficou show!   



FOTOS: Stahel Bianchi e Cynthia Montarroyos 

Up close do Chapéu! 


Deborah, Eu e Cynthia!

Vestido/Dress-Lilly Pulitzer 
Salto/Heels-Miu Miu 
Chapéu/Hat- Um hat shop lá de Nova York/ Local hat shop in New York
Bolsa/Purse-Express

Gostaram?!?!

ENGLISH VERSION:
If you follow me on Instragram(Blog da Carols), you noticed that last night I posted a good amount of photos with some awesome headpieces! Reason is, it was my classes runway show! Remember how I did a post on a friend of mine final semester project?! (HERE!) Well, around 15 of them got picked to participate in are Fashion Week! Might as well tell you guys, loved my idea, but not the results! LOL It happens though, right?! Anyway, since I thought that everyone did an amazing job on there creations, I thought "Why not do a little tribute to them?!" and which way better than wearing a headpiece!?! LOL And it is by that headpiece, that I picked my outfit out! Thought the results turned out pretttyy cute, eh?! What did you guys think?! Gusta?!  

Comments

Instagram