MY BETS!-LIPS!


Batons/Lipsticks: 
MAC- Sheen Surpreme Lipstick Fashion City
CLINIQUE- A different grape
GIORGIO ARMANI- 100 1ABA  

Sim senhoritas! Esses daí de cima estão sendo as minhas apostas para esta estação. Semana passada eu até fiz um post sobre o neon, que foi o meu "Stepping out of the box" batom para esse season! E essa semana,  resolvi compartilhar os demais que eu estou apostando, e claro, os porquês! Começando pelo numero uno, que é esse laranja meio tangerina, ele acabou virando o meu batom para os meus dias mais casual. Antes dele, apostava bastante no batom nude! Bom, resolvi mudar porque além de ter ficado meio enjoada com o nude, acho que o laranja é uma aposta bacana, além da cor ser uma cor diferente para os lábios, acho que ele cai muito bem com dias mais casual. Nada muito forte, mas também nada muito simples! Segundo temos esse roxo, que foi influencia de passarela mesmo! Lembra do post Welcome to the darkside?  Gostei muito da proposta, e acho bacana para os dias mais, "Quero estar misteriosa hoje" LOL E por último, o meu clássico vermelho! Esse daí não tem jeito, acho que nunca vou cansar dele! Não é um aposta que eu faço todos os dias, mas é uma que eu nunca canso, e sempre tem um resultado que me deixa super satisfeita! 

ENGLISH VERSION:

Last week I shared with you ladies, my seasons "Stepping out of the box" lipstick, if you didn't read it, just click HERE! This week, I thought it would be interesting to share my other tons of lipstick that have also been my bet's for this season! As much as I love my neon, it's not like I walk around with it everyday, lol but, I do kinda walk around with that orange/tangerine one ALOT. I'de like to say that this is the one that I bet on, on my casual days! Befour this baby, it was the nude! Reason why I decided to change things!? One, I got kinda bored with nude, and 2, I like the proposal of the orange, I think it's something different that goes really good with casual days. NEXT, we have the dark purple one, and this one was pure influence from runway shows! Do you guy's remember the post, Welcome to the dark side?! Found it charming, and perfect for my " I want to feel mysterious" kinda days! LOL Last but not least, we have my classic red! Which is the one that I bet on every season and I never get bored with it! I don't walk around with it everyday, but when I do, it's always enchanting. 

Comments

Instagram