LOOK DO DIA:CARGO LOVEEEE!

Sei que hoje é sexta-feira, mas minha cabeça esta em um nível, aonde todo dia e noite, é dia de produção! kkkkkkkk Final de semestre é assim, né?! Ai ai, amei muito o meu primeiro semestre de moda, mas nossa, não vejo a hora dele acabar! kkkkkkk Bom, para o look do dia de hoje, resolvi apostar na minha linda saia cargo, que quem ia imaginar que ela ia se tornar uma das minhas peças mais usadas no meu guarda roupa?! Eu certeza que não! Lembram que eu falei que ela dormia no meu guarda roupa?! é meninas, ando usando e abusando dela!







FOTOS: Paula Macêdo 

Jaqueta/Jacket-Armani Exchange
Blusa preta/Black shirt-Forever 21
Saia/Skirt-Tommy Hilfiger
Botas/Boots-Ralph Lauren
Purse/Bolas-Zara
Batom/Lipstick- MAC Nicki Minaj Viva La Glam!

Gostaram meninas?!

ENGLISH VERSION:
Ok, so I know it's Friday and all, but it's the ending of the semester, and rather than being pilled up with exam's, I'm pilled up with projects! Which you bet, I find 10 times better, but at the same time, it's a looottttt of work! LOL Which can be a little exhausting, ok very exhausting! But, I prefer them rather then the exams! LOL Any way, what did you guys think of this cargo skirt look?! I never thought I'de love to wear a cargo skirt so much, I mean, a couple of months ago, this baby was sleeping in my closet, and now, it just doesn't' come off my waist! LOL 

Comments

Instagram