LOOK DO DIA: PICK AS YOU GO!

Sabe aqueles dias que você simplesmente vai escolhendo as peças que aprecem na sua frente? Esse look do dia foi exatamente isso! Acordei no horário, mas como sempre, enrolei milhões fazendo deus e mundo que eu devia ter feito outros horários!(Mania péssima que eu tenho! E deixo logo para fazer de manha! Vai entender essa né?!) LOL Acabou que, fui olhando e escolhendo! kkkkkk Mas, achei que ficou um mix bem bacana! Olham só!  







FOTOS: Paula Macêdo 

Blusa de manga comprida/Long sleeve shirt-Armani Exchange
Top laranja/Orange top-Forever 21
Cinto/Belt-Raplh Lauren
"Shorts"-Maria Filo para C&A
Moccasin-Ralph Lauren 
Colar/Necklace-Guess 
Óculos/Glasses-Dolce & Gabbana 
Pulseiras/Bracelets-Forever 21 and Bo.Bô  

Que tal?! O que vocês charm do meu look pick as you go?!

ENGLISH VERSION:
Different from most people, I don't have a habit of waking up late, I have a habit of waking up on time, but I always somehow end up doing things that I shouldn't be doing in the morning, that always makes me late! So, as you guys can imagine, some days(ok, a lot of days) I just end up picking as I go, and for this particular outfit, it was exactly that! Woke up on time, but thought it was more interesting to do other things, rather then get ready and be on time! LOL but the results ended up pretty cool, ehhh?!? 

Comments

Instagram