LOOK DO DIA: Short jeans+ total preto!

Look do dia de hoje é SUPPPERRR relax! Nada melhor do que um shortinho jeans! Esse que eu estou usando já é mega famoso aqui no blog! Ele é o meu xodó da 284! Tenho ele mais ou menos 1 ano, amo e uso demais! kkkkkkk Sempre me salvando nos dias de preguiça e relax! 


A minha combo favorita com ele, é uma regata ou uma t-shirt! Mas, como as manhas aqui em Brasilia estão fazendo um friozinho, achei bacana colocar essa jaqueta fina só para me garantir!
Ficou legal,neh?!





FOTOS: Paula Macêdo

Gostaram meninas?! Achei que ficou bem charmoso! O que vocês acharam?!

TOP-Forever 21
Short-284
Salto/Heels-Melissa
Bolsa/Purse-Marc by Marc Jacobs

ENGLISH VERSION:
Nothing better than a good old pair of jean shorts! These aren't very old though! LOL As a matter of fact, They've only been in my closet for about a year! But, I can say that they are my favorite and the best pair of jeans short's! I mean, taking in consideration the amount of times I've used them! Yeah, amigo here has been through a lot! LOL ANY WHO! For this look of the day, I thought I'de go with something cute and casual! Normally, I would just wear a tank top or a t-shirt, but since it's kinda chilly in the mornings, I thought I put on this somewhat of sweater on!   

Comments

Aposta Certa said…
Ola, adorei muito o seu look, e vc é muito linda!
beiiijos!
apostacertablog.blogspot.com.br

Instagram