LOOK DO DIA: Plissado com JEANS!

Vocês não vão se incomodar se eu só tirar fotos em áreas turísticas agora, neh?! LOL Se preparam porque as fotos desse look do dia ficaram demais! Nossa, estou completamente besta aqui! O fato que o dia estava maravilhoso também ajudou, mas ah, que cenário belíssimo! Uma coisa que é super bacana desse look do dia, é que ele veio de inspiração do meu post de domingo! Para quem não viu, ou lembra(AQUI!), uma das fotos de editoriais que eu postei, tinha uma foto de uma saia plissada com uma jaqueta esportiva. Achei a mistura muito legal, e resolvi fazer a minha própria versão! 


Invés da jaqueta esportiva, achei bacana ir com uma blusa jeans, e fazer o charmoso nozinho! hehe 





Uii aiii! Olha esse extra volume nos cachos! hahaha




FOTOS: Paula Macêdo 

Gostaram do mix?!

Salto/Heels-Santa Lolla(Super antiga!) 
"Saia"/"Skirt"-BCBG
Blusa jeans/Jean Shirt- Ralph Lauren
Pulseira/Bracelete-As Marias de Carol e Bo.Bô

FACEBOOK-TWITTER-BLOGLOVIN


ENGLISH VERSION:
Now, here in this blog post, we have a little bit of Brasilia beautiful architecture! LOL I promise I'll start to show some more of it! I mean, after I saw the results in these pictures, yeah amigas! Totallly taking more! Check out the walking ones! They look so cool, right?!  hahahhaha Any who! Let me stop and get to the juicy details about my look! If you didn't see Sunday's post, you should, because the idea for this look came from one of the editorials that I posted! In the editorial, a pleated skirt is being worn with a somewhat of a sports jacket! I found it to be such a cool mix, that I wanted to try it for myself! But, since I don't have a sport jacket, and my brother that does have one lives reaaalllyy far away me(like thousands of miles), I thought I'de go with a jean shirt! Sporty, cute and one of my favorite shirts in my closet!

Comments

Anonymous said…
In vez???????????????????
Vou corrigir! Obrigada Anônimo! :)
Anonymous said…
que linda carolssss!
obrigada anônimo!!! :D

Instagram