O blog no Instagram!

Eu pensava que a correia de Orlando foi uma loucura total, na verdade, ela estava apenas me preparando para o dias que vinha para frente! Bom, eu devia falar semana kkkkkkkk Mas sabe que eu até gosto, a gente fica tão busy, que ajuda não pensar em outras coisas! kkkkkkk Enfim, eu finalmente faço parte da família Instagram! YAY! Meu nome é BlogdaCarols então, se você tem, FOLLOW ME!, e se você não tem, não problema e só seguir o blog no twitter!(To tendendo descobri como fazer no face!) Posto praticamente tudo que posto no Instagram! :-)


1.Minha coleção de Havaianas/My Havaianas collection 
2. @Arkadia, Miami Beach
3. Colored Jeans @Neiman Marcus Orlando
4. Saia de Estampa Digital BY ZARA/ Digital Print skirt BY ZARA
5. Bloomingdales Orlando
6. WHY COMPLICATE LIFE 
7. Neon Cambridge Stachel @ Bloomingdales Orlando
8. Ponte JK Brasilia/ JK Bridge in Brasilia
9. Jantar da moms/ Dinner made by my mom
10. Jantar no Coco Bambu Brasilia / Dinner at Coco Bambu Brasilia 
11. Neiman Marcus Orlando
12. Flores no Mall at Millenia Orlando/ Flowers at Mall at Millenia Orlando  

BTW- Os posts estão super atrasados também por a falta de não saber fazer montagens no mac! kkkkkkkkk Mas graças meu amigo Felipe, isso não vai ser mais um problema! Thanxs Lipe!!!!! :-D        

ENGLISH VERSION:

I thought that my busy days in Orlando were pretty crazy! Well, I thought wrong amigos! As a matter a fact, they were just getting me ready for the days I had coming back in Brasilia! Talk about going up and down town! Pretty much sums up what my last couple of days have been! Anyway, this has nothing to do with it, but I'm officially a part of the Instagram Family! (YAYA!) So, if you have one, FOLLOW ME! It's BlogdaCarols, and if you don't have it, it's ok! You can just follow me on Twitter!  , (I'm still trying to figure out Facebook) I post almost everything that I post on there!

Comments

Instagram