Minhas bases!

Dicas de makes são sempre bem vindas, não é? Com certeza, uns dos meus tipo de posts favoritos!Bom, hoje resolvi compartilhar minhas bases queridas! Que são uma total de três! Duas de liquido, e um pó compacto! 

(Esquerda para direta)

1. Primeiro temos a minha mais nova paixão! Luminous Silk Foundation By Giorgio Armani! Meninas, simplesmente, maravilhosa! O resultado é um pele linda e que dura horas! Sem comentários sobre essa base! Maravilhosa deeemmmaiiisss!    

2.Essa Natural Finish Long Lasting Foundation da Bobbi Brown, não é novidade aqui no blog! Mas, não cansou de falar de como ela é maravilhosa! Já falei inúmeras vezes de como gosto de uma make natural, e essa base, perfeita para o trabalho!

3. Por último, temos a meu querido pó compacto da Bobbi Brown! Esse é o que eu uso nos dias de corria ou makes rapidas! Como todos os produtos da Bobbi: light, natural e um resultado maravilhoso! 

ENGLISH VERSION:
(Left to right)

Make up posts are always so awesome to read! Don't you guys agree?! They sure are one of my favorites! So, I thought that it would be cool idea to share my 3 favorite foundations that I love, and use on my daily bases!

1. My newest baby! Luminous Silk Foundation, By Giorgio Armani! After I saw a interview of Kim Kardashian saying that one of her favorite foundations was this one, I had to get myself a copy, I mean, Have you seen her skin?! Talk about flawless! AND I don't blame her! This baby is amazing!

2. This is my "I'll never get sick of buying you"! I love Bobbi Brown, and the Natural Finish Long Lasting Foundation is perfect for a natural looking face! Never let's me down!

3. Last but not least! We have my Compact foundation from Bobbi Brown, this is the one I use for "Im late days" and "I feel lazy days" LOL,works like a charm! 

Comments

Instagram