LOOK DO DIA: MIX DE ESTAMPAS!

 Tó meio nervosa em mostra esse look! kkkkkkk Eu adorei o resultado, mas só pelo fato que ele é o meu PRIMEIRO mix de estampa, estou com as borboletas no estômago! heheheheh Achei que ficou uma coisa bem ousada, mas mix de estampa não tem como não ficar, não é?! Vocês também vão perceber que o volume está bastante presente nesse look, e esse foi outra zona de conforto 0%. Sempre achei a tendência meio "Não para mim", mas depois de varias olhadas em sites, revistas, e também na hora que estava montando esse look, repensei tooootaallll! lol 



Olha o close up no mix! 


Amo deemmmaiisss esse meu colar de sal groso da As Marias de Carol! 




FOTOS:Paula Macêdo 


Então meninas, gostaram do look?!? 

Look completo/Whole look- Forever 21
Colar-As Marias de Carol
Salto/Heels-Melissa


ENGLISH VERSION:

Remember that last time I whore these pants, I said I would do a mix of prints?! Last week it didn't work out, but this week...it sure did! So, what did you guys think?! I thought the results came out pretty good! I didn't want to do anything way toooo printed, mainly because this is my first print on print outfit! I thought that it would be better to play it cool! One thing you guys probably noticed was how much volume I have in this outfit, and I did that on purpose! I've never liked to much volume in my outfits, always felt the need to have balance in them, but rethinking things is something I've been doing a lot lately, so why not?! LOL

Comments

Instagram