LOOK DO DIA: Jaqueta Jeans+ Calça Bege!

Eu vou te contar, morar em um deserto não é fácil não! kkkkkk Eu sei que vivo reclamando do tempo de Brasilia aqui, mas gente, é outra coisa! De qualquer jeito, hoje de manhã quando sair da minha casa, estava um tempo maravilhoso! Ventinho gelado e um sol gostoso! Nada como o de meio dia que é a coisa mais insuportável! Bom, para aproveitar essa manhã gostosa de Outono, nada melhor do que uma jaqueta jeans! Sem duvida, umas das minhas peças favoritas no meu guarda roupa! Acho ela perfeita para deixar o look charmoso e fofo! 







FOTOS: Paula Macêdo 

Gostaram? 

Jaqueta Jeans/Jean Jacket-Anthropology-Calça/Pants-Cris Barros-Top Laranja/Orange Tank Top-Forever 21-Salto/Heels-Melissa   

ENGLISH VERSION:

What is there not to love about Fall?! I mean, if you live in Brasilia like I do, you only get to enjoy it in the morning, because after 12, not so much!(It just get's WAYY to hot) BUT, it's ok, can't really do anything about it, can I?! LOL No, my day has not been a bad day, ok, well maybe a little, but can't say that I didn't wake up in a extremely good mood, because I did, the day just got ehhh after a certain point! Anyway, I love this outfit! 2 of my favorite pieces from closet are in it! The jean jacket from Anthropology and my Santorini pants from Cris Barros( AMAZING Brazilian designer) I found that with this bright orange tank top from Forever 21(BTW- IT WAS $2.50 :O! That's right amigos!) It produced a very cute and fun look! What did you folks think?! 

Comments

Instagram