Esmalte da Semana!: DARK BLUE!

 Ja fazia um bom tempo que eu estava atras de um esmalte azul escuro, acho que estou entrando em uma fase mais clama com minhas unhas! ehehhehe Não estou com mais vontade de fazer coisas "diferentes" com elas! Agora quero usar a cor cor do esmalte! Esse azul escuro foi love total! Comprei ele agora em Orlando e estou viciada com minhas unhas! Certeza que ele vai ser usado bastante nesses próximos meses!  


Esmalte: O.P.I- NL 161 

Gostaram do tom?!

ENGLISH VERSION:

I can easily say that I'm entering a new fase with my nails! You guys didn't get it that much, but before I had the english version, I was doing lot's of mixing and funny things with them! Now, I just want something more calm and classic! For this week, I went with this beautiful dark blue by O.P.I! It's NL 161! Most deff one of my bets for this season! 

Comments

Instagram