@Orlando

Nesse exato momento, eu estou fazendo minhas malinhas! Na verdade, tentando, LOL! Pensa em uma pessoa que não pára nos últimos dias! Bom, amanhã estou indo para Orlando! Vou passar uns dias por lá! E quem sabe eu até descanso um pouco! kkkkkkkkkkk Fala isso porque, acho que Orlando não é muito uma cidade de descansar! kkkkkkk Anywho, com certeza vai ter vários posts com dicas bacanas e coisas legais! Como maioria de vocês sabem, eu cresci em Orlando, então já estou falando que não vai ter muitas dicas de parques! kkkkkkkkk Acho MUITO difícil eu ir para parque! Mas, quem sabe! LOL Bom, podem ficar ligadas e aguarda!  


ENGLISH VERSION:

At this exact moment, I'm packing my bags! Well, I'm trying to! LOL These past couple of days have just been so crazy! Why is that there is never enough time during the day!?! Anywho, I'm going to Orlando! I will be speending a couple of days there, so stay tunned for some very cool posts with lot's of tips and just really cool things! LOL I have super bittersweet feelings towards Orlando, I grew up there ,and like most of my friends, I couldn't wait to leave! LOL I can never see my self living there again, but can't say that it isn't nice to visit! It's like you enjoy the city so much more! LOL Well let me go pack and I'll see you guys in the states! TOODLES! 

Comments

Instagram