LOOK DO DIA: Meia com salto!

TCHAN! TCHAN! TCHAN! E finalmente vem o look do dia que eu estou animadíssima para mostra para vocês! Como maioria de vocês sabem, semana passada eu fiz um post sobre meias com salto, comentei e mostrei a versão que a ELLE tinha publicado na sua edição de fevereiro, e também que a minha versão estava em produção! Bom, hoje mesmo, foi o dia especial! kkkkkkkkk Minha versão finalmente foi para as ruas! lol E sabe quando você fica super animada para usar uma coisa? Pois é, eu estava toda assim hoje! ehehehhehe Toddaaa empolgada! Bem, agora vamos ao look, né? 







FOTOS: PAULA MACÊDO

Então, o que vocês acharam?! Gostaram?! Comentam ai porque eu estou SUPER curiosa!!! hahaha

Jaqueta/Jacket- Armani Exchange- Blusa marrom/Brown shirt- BCBG- Salto/Heels- Jessica Simpson-Meia/Socks-Lupo

ENGLISH VERSION:
One thing that I absolutely love about fashion, is the feeling you get once you put an outfit together that you just love! It's that little middle school butterfly feeling! You know,the one with the extermely cute guy looking at you, but your so nervous that you can't move, but at the same time, your dying of happiness?  lol Well, maybe not that much! But It's still a good amount of joy! LOL Especially, when it's something diferent than what you normally would wear, it feels so good to break out of that confort zone! AND yes that's exactly I how I felt/feel today! Can't help but be in love with this outfit, and these socks! I know some of you might not really like them but you gotta admit that they look pretty charming, right?!  

Comments

Instagram