LOOK DO DIA: Fofinho!

Nada melhor do que um vestidinho fresquinho para os dias de verão! Alem de ser uma fofura totaaalll! Perfeitos para atacar o solzão insuportável! Esse look do dia foi uma tentativa de mistura girly com um pouco de hippie! A parte girly veio do vestido volumoso e a hippie do colete colorido! Para dar o meu toque final, mistureba de colares e uma sandália bem feminina!  




BTW! Queria só compartilhar com vocês, que eu estou super feliz com minha decisão de mudação de curso! Sei que ainda é meio cedo para falar, mas acho(na verdade, tenho certeza) que eu fiz a decisão certa! Sabe quando você se senti super encontrada?! Pois é....!  :)  Tó TÃO animada com o planos do curso! hehehhehe 



FOTOS: PAULA MACÊDO

Gostaram meninas?! E uma última coisinha, lembra do post sobre as meias?! Pois é, podem aguardar que essa semana meu look vai estar POSTED! Look da meia esta montado e quase pronto para ser postado! hehehehe 

Vestido/Dress- Dress to- Bolsa/Purse-Comprei em Barreirinhas/ Got it in northern Brazil-Sandálias/Sandals- Ralph Lauren- Colete/Vest- Comprei na Raposa(São Luis)/ Got it in northern Brazil-Colares- Feria da Lua de Brasilia(Caveira) e outros foi em uma feria no Rio(tempão atras)/ The skull is from a local fair here in Brasilia and the other two are from a fair in Rio! Brincos/ Earrings- Pac Sun- Pulseira/Bracelet- Express

ENGLISH VERSION:

After 1 year and half on trying to figure out what I should and want to do with my academic life, I can easily say that I'm a happy camper! I know it's been less then a week, but after 1 year and half of thinking I should major in marketing and advertisement, I'm happy I didn't! So happy with my choice! Can't remember the last time I was this excited to go to class! I think it was FCAT Festival or some Field day! Yes amigos, it's been while! A VERY long while! LOL 

Other than it being incredibily HOT in the afternoon, I went with this bubble dress just to go with my mood! LOL Ok, I know, I need to stop being so chessy! Ah, amigos, I can't help, and no I'm not head over heels for someone, it just feels SO good to finally feel on track?! You know what I mean?! lol BTW,remember this post about the socks?! Yeah, just so you guys know...my look will be posted this week! ehehheheh so excited! 

Comments

Instagram