LOOK DO DIA: DOUBLE LOOK!

Estou me sentindo a maiora anta do mundo! kkkkkkkk Apple, eu sei que seus produtos são 10! Mas, poooxaaaa! A minha situação esta complicada! Agora já esta um pouco melhor, graças a queridos amigos! LOL Mas ate se acostumar completamente, é.. como o tempo mesmo! Hehehe Bom, esse post esta mais do que atrasado! Mas graças a isso, aconteceu uma coisa bacana! Acabei usando a peça chave do look em duas ocasiões! 

A peça chave, é um colete!  O primeiro look, foi do meu segundo dia aqui em Orlando! Uma coisa super fresca! Ja o segundo look, foi para a balada de ontem! Acho que foi um look super alternativo! As duas peças são completamente diferente, me arrisque total!         


Fresco e super basico! Achei 10 para o dia dia! 

Colete/Vest-Ralph Lauren-Short-Forever 21-Sandalia/Sandals-Ralph Lauren

Agora para o segundo look! E sim, eu sou branca desse jeito! kkkkkkkkkk Não pego sol por nada!!!! 


Gostaram dos looks?! 1 ou 2?! Quero saber!!! :)

FOTOS: NATHY  RAMOS

Saia/Skirt-Forever 21- Colete/Vest- Ralph Lauren-Salto/Heels-Guapa Loca- Bolsa/Purse-LV- Colar/Necklace- As Marias de Carol 



ENGLISH VERSION:

I'm so sorry for the lack of posts this week! Just running around Orlando and new computer, it's been hard posting! Mainly because, I'm new to the Apple family, and I had no idea how to do anything on this thing! LOL Even to upload photos, it was hard! LOL Now, thanks to dear friends, I have somewhat of an idea! Well, I'm in a hurry writing this, because I'm going out again lol! BUT As soon as I get back to Brasilia, everything will be uploaded! Well, as you can see,this is a double look! The vest was the key piece and I wanted to show it used in day time and night time! Day look was something relax and casual, and now the night look, it was more "out there" lol so what did you guys thing?!

Comments

Carolina Frota said…
Ebaaa de colar AMDC!! :)
impossível não usar! adoro demais! kkkkkkkkkkk

Instagram