Unha da Semana: Francesinha NUDE!

Brincando com minhas unhas mais uma vez! haha Sempre tão divertido e engraçado.É engraçado porque eu nunca sei se as pessoas estão olhando para minhas unhas porque eles gostaram delas, ou porque acharam elas cafonas. kkkkkkkkk Mas o importante é que eu gostei, neh? lol Independente de certo olhareis, eu acabo me sentido tão moderna! E sei lá, isso é sempre legal! lol Bem, essa francesinha NUDE que eu resolvi fazer essa semana, é super clean!(Também achei ela tão chic!) In vez de usar a linha branca, eu resolvi pintar de linha PRETA! 


Os esmaltes usados foram o Black Lingerie da Revlon, e o Nude Clássico da Impala

Gostaram?!

ENGLISH VERSION:
Best part about doing something different on your nails.....is the look you get from certain people! I mean, you really don't know if there looking at your nails because they like them, or because they can't believe you did that. Regardless, I find it extremely entertaining! I have to admit though, some people are pretty gutsy when it comes to getting them done, I mean, would YOU put a ring(litterally a RING) or a bunny design on your NAILS?! If it was easter or a rock festival, it would be ok, right? lol I don't even know why I'm saying that, I know I would never do that. LOL ANYWHO, my mani this week was a nude french! The twiiistttt of it was the black line rather then the white line, pretty cool, eh? Sure made me feel like a very modern lady! LOL

NAIL POLISH USED:
NUDE: Nude Clássico- Impala (Brazilian Brand) 
BLACK: Black Lingerie- Revlon 

Comments

Instagram