LOOK DO DIA : Monocromático!

Quando eu primeiro li sobre o "monocromático", eu não vou mentir e falar que eu não achei ele meio "complicadinho"! Na verdade, achei ele super complicadinho! Tipo, como assim, usar todas as cores do mesmo tom?!?! kkkkkkk Mas aos pouco, fique encantadinha com a tendencia, e um belo dia ai, eu resolvi apostar nela! Soltando minhas azas lentamente, nesse look do dia, eu resolvi ir com uma cor que não era tão"look at me" kkkkkkkk  Ninguém mais do que o lindo bege! 


Esse vento é outra coisa! As vezes eu amo ele e outras, nem tanto!...Desculpa pela marcação de sutiã! :-/ 



FOTOS: PAULA MACÊDO

Que tal meninas, gostaram da minha primeira produção de "monocromático"?!?

BLUSA E CALÇA / TOP AND BOTTOM-Armani Exchange-COLAR/NECKLACE- Forever 21- BOLSA/PURSE- Comprei em São Luis/ Got it in São Luis! 

ENGLISH VERSION:

Not gonna lie here, when I first read about monochromatic, I thought to myself, " How in the world do I wear everything in the same color tone?!" Yeah, pretty scary, don't you think?! ( I sure did hehehe )But, as the days and weeks went by, the urge to try it myself came, and ladies, I think that when it comes, we should all go attack are closets and let the inspiration run! For all you know, you can end up making some really cute outfits! PLUS, we do it once we get home from shopping( I know I'm not the only one!) So, it's ok to waste time turning your room up side down and looking at yourself in the mirror(for a very good while) and be extremely judgemental! RIGHT? RIGHT! LOL It's always all in good fun though! So, it really is ok! heheheh Anywho, what did you girls think?! Like my first monochromatic look?!

Comments

Natalia Schmitt said…
adorei as cores neutras :)

Instagram