LOOK DO DIA: SHOW DO DAVID GUETTA!

Ontem aqui em São Luis teve o show do David Guetta! E como sempre, David Guetta deu um SHOW! Adoro o fato que ele é um DJ que TOCA e toca muuuiiitooo! Gente, foi 3 horas de show! Demais, neh?! Nunca sair de um show dele decepcionada! Sempre mais fã ainda! Bem, pra o meu look, eu queria continua essa minha onda de tropicalismo! hehehehehe Mas dessa vez resolvei reverter a situação! O tropicalismo era no salto!  


 Sou apaixonada por essa minha sandália de folha! Foi love at first sight tottallll! Vocês curtiram ela?!  


Como o salto é meio chamativo,resolvei usar um preto básico e nada muito de accessórios! 


VESTIDO/DRESS- Seven for all mankind- SALTO/HEELS- Guapa Louca- COLAR/NECKLACE- As Marias de Carol - BOLSA/PURSE- Micheal Kors (peguei emprestada de umas das meninas hehe) PULSEIRA/BRACELET- Nunca fui santa

Então, o que vocês acharam?! Gostaram?! E AH! Vocês percebam como estou queimada bronzeada? hehehe

ENGLISH VERSION:
AND the tropicalismo continues! Hahaha! Really, I don't think I've ever been so tropical in my life! Next thing you know, I've got fruit on my ears! LOL I think it's the warm weather, gives you that tcha tcha feeling, you know?! LOL I know you dont but I don't know! ANYWHO, Last night, I went to David Guettas concert here in São Luis! Must say that it was preetttyy freaking awesome! As always, mister Guetta did his thang!

Maybe the fact that I'm in a island increased the tropical feeling, atleast for my look that's what I was going for! hahaha These leaf heels were love at first sight! I just think there such cool heels! I mean, when are you gonna have leafs, ON YOUR HEALS?! lol  I shound't really say that, because these days, people put everything on there heels, even meat...LOL

BTW- Did you guys notice my sun burn TAN ? 

Comments

Instagram