LOOK DO DIA: NIGHT VELUDO!

Ontem a noite eu sair para comemorar o aniversario de umas das minhas primas! E gente, eu vou ter contar, a comemoração rendeu! kkkkkkkkk Dancei e me diverti MUITO! Muito bom! Sair com seus primos é sempre muito bom, neh?! A gente sempre descobre que nossa doideira é nada esquisito e sim de família! kkkkkkkkk Bem, pra o meu look, eu queira se jogar nessa onda de veludo que esta vindo com TUDO no inverno! 


Fiz uma maquiagem color blocking! Rímel e lápis verde com batom vermelho! BTW- Olha que diferencia que um iluminador faz no rosto! Outra coisa! 

Esses meus brincos de penas são as minhas novas paixão! Nunca fui muito de brincos de pena, mas depois que eu vi essa "reforma", tó apaixonada! E já vou avisar que vocês vão ver eles muuuito aqui no blog! Fiz questão de stock up! kkkkkkk 


Gostaram do look?!

TOP- Seven for all mankind- Calça/Pants- BCBG Max Azria- Brincos/Earrings- Forever 21-Clutch- Andarella- Salto/Heels- Idore

ENGLISH VERSION:

Last night, I went out to celebrate one of my primas b-day! All I have to say is that it was awesome! SOOO much fun! LOL It's always so nice going out with your primos! You find out that, your not crazy and that it's a family thing! hahahahaha ANYWHO, for my look, I wanted to jump in the velvet trend that is going to be very present in are winter! For final touches and to spice things up, I decided to do a simple color blocking for my make up! Red lips and green masacara+ green eyeliner! The feather earrings are my new babies! I can't help but not love them! I've never really been a fan, but after a saw there "new look", I'm so obsessed! 

Comments

Instagram