LOOK DO DIA! : LENÇO Verão!

Diferentemente da chuvosa capital, São Luis está com um solzão e mucho mucho quente! haha Como não estou acostumada com o calor, estou usando MUITO lenço como blusa durante o dia! E meninas, melhor coisa que eu resolvi fazer! O legal do lenço é que ele faz roupa, então um short básico, calça capri completa o look! Acessórios não são muitos necessários! E isso no calor?! Melhor coisa possível...hehehe

Bem, esse look do dia não é de hoje, ele foi um look que eu usei no Sábado! Ele é super básico mas uma ótima opção para o verão!!!



Essa parte branca é o mar! kkkkkk Pena que não mostrou nas fotos! :-/// 


Olha que fofura esse meu novo oxford nude!!!! 


Uma graça, neh?! O melhor é que ele combina com TUDO e é muuuuito confortável! 


LENÇO- Versace  SHORT- 284 OXFORD-Maz - COLAR-As Marias de Carol- ÓCULOS- Ray Ban 

ENGLISH VERSION: 

I don't know if alot of you know this, but northern Brazil is SUNNY all year around! Like, air conditioning is as cold as it's going to get! hahaha Diferente from Brasilia bipolar weather, here in São Luis, it's extremely HOT, EVERY SINGLE DAY! Since I'm far from being used to this kinda weather, for my looks during the day, I've been wearing alot of silk scarfs as shirts! Amigas, best thing I decided to do! I know that in the states, Florida weather can be pretty overwhelming, so heads up! Silk scarfs are the way to go durning the summer! 

The thing that I love about silk scarfs, is that you don't need anything else! It's a piece that completes the look!  Accessories aren't really nessasary, and when your getting 90 degree weather everyday, YEAH sunglasses will do it! hahahaha (atleast for me) 

Comments

Instagram