LOOK ANO NOVO!

Infelizmente, aconteceu uma grande imprevisão com o vestido que eu ia usar no ano novo! :((( Fique MUITO arrasada, mas foi uma coisa que ficou completamente fora do meu controlei. No lado positivo, é muito bom saber que dia 31 era 2011 porque isso tudo com meu vestido aconteceu nas últimas horas(que sorte, neh?) Então, deixei essa tristeza no ano velho! Porém, fui deixada com as opções do meu guarda roupa! Engraçado que nesses momentos a gente pensa que tem NADA que presta! LOL .
Para tentar mudar minha sorte um pouco, fugir do branco e fui com o um vestido azulzinho! Ele é plissado e super básico!..Charmosinho....


DETALHES DA CLUTCH! 


Eu e a Paulinha!


VESTIDO/DRESS- BCBG - SALTO/HEELS- Guapa Loca- CLUTCH- ZARA- BRINCOS/EARINGS- Accessorize

Até que ficou legalzinho pra um vestido de última hora ,neh?! O bacana dele foi que nem precisou de trocar os accessórios! O que vocês acharam?!  Espero que o Réveillon de vocês tenha sido maravilhoso! E vamos que vamos com 2012!

ENGLISH VERSION: 

SADLY, I had a dress malfunction on the dress I was going to wear for new years eve! :( Yeah, I know, lucky me!(There's lot's of sarcasm in that if you coudn't tell) AH,WHATEVER! I just going to vent here, I WAS SO PISSED.Super excited to wear my dress, got my hair and nails done, than SOMETHING had to happen! Really, when everything goes right, something is going to go wrong!

Ok, let's leave that venting aside because it is a new year and we want to start things on the right foot ! Also, I'm sure you guys don't want to read about me complaining! lol So, I was left with what I had in my closet and it's funny(not really) because it's these times wear you look at your closet and say to yourself," I have nothing to wear!"(When you really do!)

Here in Brasil, it's like a tradition to wear white on new evers eve, like 90% people wear white(EVERY YEAR) Since last year and this year white wasnt very good to me, I thought and go for another color! BLUE!  This cute little blue dress saved my night, to my luck(this time it was luck) it went with everything I was planning on wearing with the other dress! So atleast I got some luck in that! hahahahaha
Well, I hope you guys had a good new years eve and let's do big things 2012! hahahaha take care!

Comments

Kin, O cara da Camiseta Lendária said…
As duas estavam lindas!
Morram de inveja, vi ao vivo = )
Paula Macêdo said…
O Kin!!!!!!!!! kkkkkkkkk Gente boa q só. Adorei as unhas, amiga:***
demais! kkkkkkkk e brigada amiga!!! :)

Instagram