Colares da Paula Velloso!-AMEI

Em uma das minhas aventuras de passeio pela internet durante a madrugada, eu encontrei uns colares super diferente! Vocês já ouviram falar da Paula Velloso? Eu não conhecia as peças delas, mas fique super encantada com elas! O que mais chamou a minha atenção foi o fato que ela tem uns colares com umas coisas nada a ver!  Tipo: binóculos, cadeira de praia, toradora( é meninas, uma toradora! kkkkkkk) pretzel(kkkkkk pretzel? de onde veio essa ideia?!)  Achei tão criativa e diferente! Não pensei em duas vezes em fazer um post e mostra pra vocês!  
    


Muito legal e diferente! Vocês gostaram?! Essa da toradora e cafezinho estão na minha wishlist! O preço dos colares começam a cerca de $R 54 reas! Bem amigo neh?!  

Sites que vendam:

ENGLISH VERSION:

I've learned to have no shame in saying that I'm a huge internet junkie! That's right amigos, I have this bad habit of wasting my precious sleep hours on the internet! LOL But, it's 2012!So, it's ok, right?! Hahaha! One good thing that does come out of this little adventure, is that I always end up finding really cool stuff! The necklaces that you saw up there were one of them! There by this Brazilian designer named Paula Velloso and aren't they just so cool and diferent?! I mean, who has a toaster on there neck?! Obviously, the person who bought that one and the one that will be buying it!(Which I hope it will be me soon!) lol

As you can see, I found these necklaces quite entertanining and very diferente that I had to make a little blog post for them! What do you guys think of them, did you like them?! 

Comments

NATschmitt said…
Que colares lindinhos =D
não são?!? amo eles...hehehehee brigada nat!

Instagram