LOOK DO DIA: VESTIDO DE CROCHÊ!

O blog tá cheio de looks, neh meninas!? kkkkkkk Sei que vocês adoram então estou tentando no máximo de postar mais! Principalmente com os looks da night! Bem, milagrosamente sexta-feira sair pra uma night aqui em Brasilia, a Kiss and Fly! E eu digo milagrosamente porque eu ando em uma fase tão, ANTI balada...kkkkkkk Juro, só vou pra night quando não estou em Brasilia ou cada 6 meses em Brasilia! kkkkkkkkk ( Comentei em um post que eu tinha ido, mas foi só porque foi uma continuação de uma festa lol)

Bem, resolvi usar um vestido de crochê que mandei fazer uns 2 anos atras! E ele é um peça que eu AMO ter no meu guarda roupa! Principalmente, porque posso usar ele tanto dia quanto a noite! Também em uma programação mais agitada e mais chique quanto uma mais calma e não tão chique! 


Essa bolsinha linda, eu peguei emprestado da minha tia! Gente, pensa em pessoa que tem um guarda roupa MARA! AMO o guarda roupa dela! Sempre dou umas olhadas por lá! kkkkkkkkkkkk


Não sou muito de accessórios na balada! Até porque eu sou o tipo de pessoa, que DANÇA e fica empolgada kkkkkkkkk Gosto de coisinhas bem simples. Nessa noite estava usando brincos, mas as fotos não mostram! :-//

   
VESTIDO/DRESS-Mandei fazer/ I had it made - SALTO/HEELS- Idoré (Marca do Puerto Rico!/Puerto Rican Brand) BOLSA/PURSE- Emprestado da minha tia/ Borrowed it from my tia

BATOM/LIP STICK(Foi Mistura/ It was mix): Lápis/ Lip pencil Rose de Le Métier de Beautê, Batom/ Lip Stick 400 1 ABA Rouge Giorgio Armani, Gloss/Lip Gloss Scarlet 48 Bobbi Brown


BTW- NÃO ESQUECI DE CURTIR A PAGINA DO BLOG NO FACE! 


(AQUI)

ENGLISH VERSION:


This is a bit of a miracle but last friday night....I went dancing on table tops! hahahahahha No I didnt, I just  decided to go clubbing! LOL I say it's a miracle because I normaly don't go clubbing in Brasilia very often! To be honest, I go every 6 months! LOL It's not because I don't like it, it's just there always so much stuff to do during normal days! Anywho, I went to this new club, it's called Kiss and Fly!

Since I was going to a club and I'm the type of person that likes to dance(not shake my thing everywhere and put it on everyone) I went with this dress that I had made by a steamstress about 2 years ago! The material  is crochet. I've really never seen that much anywhere else rather than here Brazil, but it's really thick and it has to be handmade or else it doesn't show the effect of it, something like that!

You can do numerous amounts of patterns with it(flowers, stripes etc etc ) and mix various colors! It's really cool and differente. The thing I like most about crochet pieces is that you can wear them at night and in the day!  The piece goes with both, you just pick the occasion and mix it with the accessories.

I wanted to go for something a little vintage, so I added this mini golden purse that I borrowed from one of my tias(THAT HAS SUCH GOOD TASTE, I LOVE HER CLOSET!) and to top everything off...some red lips!( MY FAV!)...

Comments

Paula Macêdo said…
Nossa, amiga, que vestido lindo... To encantada!!!!!

Instagram