Look do dia: TIE-DYE!

Uma palavra para define o dia de hoje aqui em Brasilia,"HOT" mucho mucho quente! Parece que nosso amigo solzinho resolveu voltar de vez! E para ser uma boa companheira e comemorar sua chegada cheia de alegria, eu resolvei acompanhar! Usando cores brilhantes e light fortes, fazendo uma mistura de TIE-DYE com um pouco de color blocking!(Que ariscante, neh?!?! hehehehe É a  inspiração que tá batendo forte lol) 

Nada melhor do que usar uma amada calça branca jeans. Meu único vicio e only exception no mundo dos brancos. Amo demais uma calça branca! Meninas, investi nela! Amiga das amigas e sempre deixa o look charmoso! Bem, agora vamos ao look?! Melhor neh? Porque eu tó percebendo que eu estou viajando um pouco demais! hehehehehe

  
Lembra da sapatinha vermelha que estava na minha Wishlist de Verão?!? Aprovetei uma sale 10 que estava acontecendo na MAG-ONLINE e comprei! 


(Gente, ela é muito lindaaaa<3 e confortável!!! Meu novo babyzinho!) 




Queria comentar uma coisinha aqui! Mas uma vez eu usei um accessório pra quebra essa look de bandeira!
(Cinto marrom com mix de listras bege, vermelho e azul!) 
P.S Olha como mudou a cara do look!



FOTOS: DONA GRAÇA

Blusa polo/POLO- Ralph Lauren- Calça capri branca/WHITE JEANS- Tommy Hilfiger- Cinto/BELT-Forever 21- Sapatilha/FLATS-Anamac- Pulseiras/Braceletes- Forever 21, As Marias de Carol e Pac Sun 

Dona graça, como sempre, arrasando nas fotos, neh meninas?! Acho que meu pai devia até ficar meio preocupado! lol Jaja ela vai querer seguir carreira solo! hahahahah Bem, agora o que vocês acharam?! Curtiam o look?! kisses!


ENGLISH VERSION:

So, I've decided that I'm going to be blogging some posts in english now! 
Mostly the LOOK DO DIA= LOOK OF THE DAY! The reason why I didn't do it before was because one of the main reasons why I started this blog was to pratice my portuguese. Just so you guys know, it's only been a year and half since I've learned to write it and it's very hard. LOL Sooooo, I needed to escape from english for a while, but due to some dear friends of mine who can't read portuguese and enjoy this little thing I've come to love!....I've decided to post in english! 

As for you who can read both(lucky you!) It wont be same!(Well kinda) So you can take some extra time off your day and read this version also! lol  Well the look of day for today was an inspiration from the weather! Which is where mostly all of my insprations come from!(haha) Here in Brasilia, it was super rainy last week and we have really bipolar weather , like one day it's really really hot (90 dergrees) the next day it's like 50 dergrees! I know, craziness! But since mister sunshine decided that he wanted to come back and stay for good(well atleast this week) I thought...why not accompany him!

Using some summer hits, which you guys got alot of in your summer! (winter here) I mixed some color blocking with some TIE-DYE! Color blocking has been really big over here and since it doesn't look like it's going to stay for are winter(your summer) I decided to use it and abuse it! lol To not look like a countries flag,  I added this brown belt that has a mixture of red, blue, and beige stripes!

  I must say that it did an awesome job on breaking the bold bright colors! Don't you think so?! As for the white jeans, just because there my fav and blue jeans would make me looks like a countries flag. hehehehe 

So, what did you guys think of the look?! Like?! Yes? No? In middle? lol
I hope you enjoyed the first post in english! :)
kisses!

Comments

Instagram