Look do dia: Bucky Badger!!

Levanta a mão ai se você acordou com a maior preguiça do mundo hoje?(EU!!!!) Não sei o que foi de hoje, mas poxa, que dia que tava com uma cara/clima de domingo preguiçoso! Vou te contar, foi difícil sair da minha caminha hoje! Ainda mas que ontem fez um frio depois da chuva, clima perfeito de ficar enrolada, neh!? Bem, mas como é segunda e já é final do ano, eu tinha que levantar. Ainda mais pra não deixar de postar para vocês! kkkkkkkk 

Inspirado no fato que eu estava com preguiça, eu fui correndo pra os folgados! Ou seja, as graphics tee's da vida! E como sempre, me deixaram super feliz!.... 



Para salvar um pouco minha cara, resolvei fazer um olho gata! Eu tinha que tirar a cara de sono e aparecer decente na ruas! hehehehe



O que acharam da mistura do look com essa sapatinha de onça?! Ficou legal neh?



FOTOS: DONA GRAÇA

Calça/Pants- BCBG Max Azria - Blusa/Shirt- UW Madison Student Store- Flat e Anel/Ring- Forever 21 Blusa Jeans/ Jean Shirt- Ralph Lauren 

English Version:

Did I happen to mention that I live in a bipolar city?Yeah, well...It kinda decided to activate it's bipolarization on Sunday. Talk about Mother Nature wanting to show that she's had with are Governments Ministries. Amigos, trust me, she sure wanted to show them! Anywho, thanxs to her. I woke up cold, in other words, I woke up feeling extremely lazy! I really don't know how those Wisconies do it up there or any of you that live in some cold state or country! Takes me forever! 

You're also probably wondering why I'm wearning a Badger Shirt. No, I don't accompany there sports team(Don't take it the wrong way though, I only watch Brazil in the finals for soccer lol ) I happen to have some dear people in my life that attend UW(So, I do want them to win!) and Bucky Badger is a really cute mascot! So, why not? LOL

Since I needed something to save myself from looking like I'm dead, I thought "why not do some cat eyes?" There pretty cute and totally gave my face a lift up! The jean shirt was just because it was cold and I didn't want to wear a big jacket! Now, don't go laughing at me, remember....I live in Brazil! LOL Although it does snow here!(South of Brasil) But not where I live!(THANK GOD!) 

What did you guys think of my leopard prints flats?! There so cute right? Got them at Forever 21! Can't help but love Forever 21! Always saving me some mula mula! hahahaha 

Comments

NAT schmitt said…
Adorei o olho de gata, caiu super bem Carol, ta linda em todas as fotos :D beijooo
NAT schmitt said…
Adorei o olho de gata, caiu super bem Carol, ta linda em todas as fotos :D beijooo

Instagram